Política de devolucions
DEVOLUCIONS
La nostra política de devolucions té una durada de 30 dies. Si han passat més de 30 dies des de la teva compra, per desgràcia no podem oferir-te un reemborsament ni un canvi.
Per ser elegible per a una devolució, l'article ha d'estar sense utilitzar i en les mateixes condicions en què el vas rebre. També ha d'estar en el seu embalatge original.
Diversos tipus de productes estan exempts de devolució. No s'accepten devolucions de productes peribles, com aliments, flors, diaris o revistes. Tampoc acceptem productes íntims o sanitaris, materials perillosos, ni líquids o gasos inflamables.
Altres articles que no es poden retornar:
-
Targetes regal
-
Productes de programari descarregables
-
Alguns articles de salut i cura personal
Per completar la devolució, necessitem un rebut o comprovant de compra.
No retornis el teu article al fabricant.
Reemborsaments parcials (si escau):
Hi ha situacions en què només es concedeixen reemborsaments parcials, com ara:
-
Llibres amb signes evidents d’ús
-
CD, DVD, cinta VHS, programari, videojoc, casset o disc de vinil que hagi estat obert
-
Qualsevol article que no estigui en el seu estat original, estigui malmès o li faltin peces per causes no imputables a nosaltres
-
Qualsevol article retornat més de 30 dies després del lliurament
Reemborsaments (si escau)
Un cop rebem i inspeccionem la teva devolució, t’enviem un correu electrònic per notificar-te que hem rebut l’article retornat. També t’informarem si el reemborsament ha estat aprovat o rebutjat.
Si s’aprova, es processarà el reemborsament i s’aplicarà automàticament un crèdit al teu mètode de pagament original, dins d’un termini determinat de dies.
Reemborsaments tardans o inexistents (si escau)
Si encara no has rebut el teu reemborsament, primer comprova de nou el teu compte bancari.
Després, contacta amb l’empresa de la teva targeta de crèdit; pot trigar un temps abans que el reemborsament aparegui de manera oficial.
A continuació, posa’t en contacte amb el teu banc. Sovint hi ha un període de processament abans que el reemborsament es reflecteixi.
Si has fet tot això i encara no has rebut el reemborsament, pots contactar-nos a: tiendamireiacami@gmail.com
Articles en oferta (si escau)
Només es poden reemborsar els articles de preu habitual.
Els articles en oferta no es poden reemborsar.
Canvis (si escau)
Només reemplaçarem articles si estan defectuosos o danyats. Si necessites fer un canvi pel mateix article, envia’ns un correu a
contacta.bondiacat@gmail.com
Regals
Si l’article estava marcat com a regal en el moment de la compra i t’ha estat enviat directament, rebràs un crèdit regal pel valor del retorn.
Quan rebem l’article retornat, se t’enviarà un val regal per correu.
Si l’article no estava marcat com a regal, o la persona que va fer el regal va fer que se li enviés a ella per donar-te’l després, farem el reemborsament a la persona que el va comprar, i aquesta sabrà que has retornat l’article.
Enviament
Per retornar el teu producte, has de posar-te en contacte amb nosaltres per donar-te les instruccions corresponents. contacta.bondiacat@gmail.com
Els costos d’enviament per retornar l’article corren per compte teu. Els costos d’enviament no són reemborsables.
Si reps un reemborsament, el cost de l’enviament de retorn es deduirà de l'import reemborsat.
Segons on visquis, el temps que trigui a arribar el canvi pot variar.
Si retornes un article amb un valor superior a 75 €, et recomanem utilitzar un servei d’enviament amb seguiment o contractar un assegurança d’enviament.
No podem garantir que rebrem l’article retornat.